TJENA!

Jaa men nu äre så att lilla söta jag har skaffat blogg ^^ jag är en smart och hurtig tjej som heter Madelene! Mina låtsas vänner bruka kalla mig för madde, men det är bara när de inte orkar säga mitt namn! (: hihi :P

Jaa ni få lära er mycket om mig under min blogg period, ska försöka att fråga den dära coola typen som heter Dommie om hon kan kanske hjälpa mig med designen hihihi. Hon har sp mycket status tycker jag, allstå en femma!

Men nu ska jag inte uttråka er mer!!! Det är en färväl för nu och ska kanske skriva ett inlägg senare, eller man vet ju aldrig vad som kan hända :o

Men, men..Puss på er..ni ska bara veta hur älskade ni är av mig(a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0