Fyy vad hon stör mig!

Allstå, vad har människor för problemer i sina liv som driver dom att bli fjortis? Jag ska inte vara elak nu men det finns en tjej i min klass som är inte så snäll mot mig :(
Vi går olyckligtvis i samma klass, och hon är väldigt...dålig i skolan. Hon pluggar aldrig! och hon röker och dricker! detta är bara för mycket, och med allt hon gör så skolkar hon också! värför gör folk sådär ? Hur kan dom missa viktiga saker som skolan och plugg?
Denna tjejen har precis börjat blogga och hon är bara för hemsk! Att se hennes video inlägg är som att se henne i skolan!
Ni får helt enkelt ser för er sjlälva!
Tryck här för hennes länk

och en bild så att ni uppfattar hur hon ser ut!


Kommentarer
Postat av: typhoe

omg pallaah att du skriver om mehj oxå :s Du e stööööhrd :S

2009-11-08 @ 21:24:54
URL: http://typhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0