vaaaaaken!

Igår fick jag inte logga in på datan av mina föräldrar så det är därför det saknas inlägg! Jag har ungefär 37 kusiner och det finns bara några som tycker om mig, alla som är under 10 och en tjej som heter Daniella. Fast igentligen Daniella klassiferas som min syssling, alltså min mammas kusins dotter! Ja men utav alla mina kusiner och sysslingar, Daniella är den ända som kan prata med mig :) jag vet inte varför men dom andra kusiner jag har tycker att dom är för coola för mig :o men jag tycker Daniella är coolast! Okej hon kanske inte tycker om mig så mycket, men hon pratade med mig igår!!!!! Jag blev otroligt lycklig :) hihihih! Men nu ska jag iväg och städa (: man måste hålla saker rent för annars ser det inte fint ut! Jag kan tänka mig att plugga också och läsa mina fantasy böcker och  KOLLA PÅ HARRY POTTER!!! hihihi Lite glad blir man när man hör hans namn!

Min hemliga crush är Harry Potter!! Han är sååååååå snygg och smaaart !!!!! hihihihi Det jag älskar mest med honom är att han har glasögon, som mig!!!


När jag blir stor ska jag gifta mig med Harry Potter!


Kommentarer
Postat av: Daniella & Elmedina

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA omg jävla tönt du är HAHAHAHAHAHAHA

2009-10-25 @ 12:10:50
URL: http://zassedapts.blogg.se/
Postat av: Marina

ååååååh ja e nog dit största fan!

din blogg ee såååååååååååååååååååååå cool! önskar ja oxå hade en så cool blogg!

2009-10-25 @ 18:50:37
URL: http://foodforfatties.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0