Hemma Igen!

Jag kom hem nyss!
Idag har det inte varit mycket plugg i skolan als!
Men det är inte så farligt, jag pluggar ju hemma så mycket ;)
Första lektionen var Samhällskundskap, och där pratade vi bara (:
Andra lektion var idrott, där så simmade vi i ca en halv timme sen åt lunch :)
Tredje lektion, skulle vi ha min favorit lektion, Drama, men vår underbar lärare var olyckligtvis sjuk! :( så fick vi hål timme, (då pluggade jag)
Sen sista lektionen skulle vi igentligen ha No, men på grund av att vår lärare var också sjuk, så trodde ingen att vi skulle ha lektion. Så alla kom 20 min försent(: hihihi 

Jag fick t.o.m skjuts hem idag av min klasskamarat! hihi väldigt lyckad dag :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0